VÄLKOMMEN

måndag 16 juni 2014

TWITTERGALEN

Kl. 21.52

Sen jag bestämt mig för att bara blogga en gång i veckan och försöka mig på att skriva en och annan debattartikel, ingen ännu, har jag frigjort en del tid och blivit som förtrollad av twitter.

Twitter är ett helt fantastiskt sätt att nå personer som är långt ifrån mig både geografiskt och yrkesmässigt och det är en "kick" för egot att att få nya följare. Det tar en del energi då jag hoppar högt varje gång jag hör pling eller burr i min smartphone men jag vänjer mig väl.

Idag så twittrar jag både i mitt eget namn, ILellky, och för Cancerkompisar. Just nu
har jag fullt upp med att skapa följare och lära mig hur allt fungerar och samlar på ämnen och vinklingar hur jag ska föra debatt kring anhörig till cancerdrabbad.

Ha tålamod #Cancerkompisar, snart kommer jag!

GÖR en bra kväll!



Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: