VÄLKOMMEN

söndag 25 maj 2014

Uteliv

Kl. 10.25

På hundstranden, Ribban i Malmö


Den här helgen är jag hundvakt så det blir extra mycket utomhustid för mig.

Min fot är nu helt läkt vilket känns helt underbart att kunna gå obehindrat. Jag tar alltid för givet att jag kan göra allt och röra mig utan att ha ont någonstans. TACKSAM!!!

Nu ska jag iväg och köpa blommor till mamsen på Mors Dag.



I Slottsträdgården, Malmö
Vila för hundvakten!
Det var evigheter sedan jag tappade upp bad och det kändes skönt att stretcha i badet efter långpromenaden.

Hemma i mitt badrum i gå kväll. Bor man som jag på Malmös Manhattan är det bubbel som gäller!

Ny dag för hundvakten! 

En timmes promenad i egen min trädgård, Pildammsparken. Jag är så tacksam över att bo så nära och ändå så centralt. Jag går över gården så är jag inne i parken.

GÖR en bra dag!





Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: