VÄLKOMMEN

söndag 27 april 2014

egoboost av INGA-LILL LELLKY

Kl. 9.52

Jag fortsätter att fira att jag nollat och igår fick jag en helt underbart omtänksam present av Magnus och PaulinE, förutom en helkväll med allt som ingår, de hade skrivit ned hur de "ser mig" med utgångspunkt från mitt namn.

I intelligent
N oggrann
G lad
A allvarlig
L evande
I nspirerande
L itar på andra
L ätt att ha att göra med
L ika snygg som för 10 år sedan
E ngagerad
L ärdomsfull
L ättsam
K ärleksfull
Y rkesproffs

Jag känner mig grymt boostad!!!

Jag, PaulinE och Magnus på Atmosfär i Malmö

På väg till nattklubb mitt i natten och som man alltid säger "cash is King"!

Vänskap betyder mycket! 
TACK för en underbar kväll att minnas, länge!

GÖR en bra dag!








Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: