VÄLKOMMEN

måndag 24 februari 2014

WOW! ett radiotips

Kl. 8.30

I dag vill jag ge dig ett radiotips. 


Jag har själv lyssnat på programmet några gånger tidigare och tyckte inte alls om det.
Det gjorde mig stressad. Jag klarade inte av att lyssna på det höga tempot som programmet hade. Med betoning på hade!.

Vid flera tillfällen har jag fått höra av flera som lyssnat och pratat om programmet. Till och med min egen coach Rasmus Carlson är med i programmet så nu har jag gett det en andra chans. Jag har nu ombestämmt mig, tempot är mycket lugnare nu, och vill därför tipsa dig om det. Och för att de frågor som kommer in är intressanta och svaren och diskussionen är på en för mig begriplig nivå.

Till det här programmet kan du skicka in dina frågor i förväg som tas upp i programmet. Upplägget är att Tomas Lydahl ställer frågorna och hans gäster svarar.

Du kan läsa och lyssna om allt här:
Radio WOW!

GÖR en bra dag!
foto på Tomas från hans facebooksida
Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: