VÄLKOMMEN

måndag 24 februari 2014

Inspiration på hög nivå

Kl. 14.58

TACK Malmö!

Låter som en sportfras men det är mitt TACK till Malmös Näringslivskontor som arrangerar Näringslivsdagen.
Magnus Lindkvist, författare med licens att störa, en av de bästa föreläsningarna jag hört på många år. Han inspirerade nya tankar som ledde till nya tankar och så vidare.

Mer nätverkande på Näringslivsgalan i kväll.

GÖR en bra dag!
Cronström&Olander var projektledare för allt och lyckades förmedla lite nytt, kolla in scenen. Bra jobbat Elini Cronström & Co.
Magnus Lindkvist, författare med licens att störa

AnnaKarin Nilsson och jag nätverkar, vi gillar starka färger, "syns man inte finns man inte" brukar min kompis Gunilla säga. Jag hann med att dela ut flera Cancerkompisar visitkort
Pernilla Prabert Löbert och Mikael Winblad, vi pratade om hans rookieresa, han var den första företagaren som fick rookiepriset, årets Näringslivsrookie 2008-2009

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: