VÄLKOMMEN

torsdag 20 februari 2014

Vem vill träffa mig

Kl. 8.42

Såja!
Nu har jag bokat resa till Stockholm med en övernattning den 26 till 27 mars.

Den 27:e är det nationell konferens för alla ambassadör för projektet Främja kvinnors företagande då kommer flera hundra kvinnor från hela landet och det ser jag fram emot.

Så fick jag för mig att jag skulle åka upp dagen innan för att kunna boka in möten med, ja med vem?
Ingen aning vem eller vilka jag kommer att träffa men jag vill representera Cancerkompisar den dagen.

Alltså, jag har ännu inga planer för första dagen. Hotellet är bokat och betalat så jag kan inte ändra mig heller.
Du som läser det här får mer än gärna komma med en inbjudan.

GÖR en bra dag!

Jag är förväntansfull
FOTO: Thomas Niklasson
Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: