VÄLKOMMEN

lördag 8 februari 2014

Helgvila

Kl. 10.10

Vår målgrupp finns på sociala medier, bland annat på Facebook, vilket gör att jag (vi) varje dag tillbringar många timmar framför datorn och jag tänker då på nätverket Cancerkompisar.

Jag skriver inlägg, svarar på inlägg, följer upp hur det ser ut i våra slutna Facebookgrupper så att cancerkompisarna ska känna sig trygga.
Jag twittar om cancer och bloggar även en del kring ämnet.

Under veckan som gått har det bara handlat om Cancerkompisar. Jag var upp i Stockholm på Världscancerdagen, som firade fem år, knöt nya kontakter och fick med mig massor av nya insikter.

Tillsammans i Cancerkompisar har vi genomfört såväl interna som externa möten. Bland annat har vi träffat ett par olika leverantörer.

I går avslutade vi veckan tillsammans med en av deltagarna i vårt advisory board med att starta upp processen för ännu en ansökan om medel.

Med detta sagt tar jag mig friheten att nu när det är helg att trappa ner lite och kanske stänga av för en stund, men jag kommer tillbaka nästa vecka!


GÖR en bra lördag!


Jag och föreningen näracancer, på Världscancerdagen, ett inspirerande möte!

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: