VÄLKOMMEN

måndag 27 januari 2014

Kallt på Malmös Manhattan

Kl. 8.58

Kallt, blåsigt och mörkt på mina morgonpromenader vilket gör att jag känner mig extra nöjd över att jag kommer ut. Det ska mycket till för att jag ska hoppa över mina morgonrutiner.

Jag ville testa min nya digitalkamera, Canon Powershot, i mörker och jag tycker jag lyckats hyfsat men jag märker att det finns fortfarande många funktioner jag inte kan, ännu. Men så kallt om händerna det blev så det gör jag inte om.

Jag sprang ännu en gång på Tomas, min mans gamle chef, och hann kände inte igen mig. Inte så underligt med alla lager kläder jag hade satt på mig.

GÖR en bra dag!

Tog ett foto som bevis för att jag var ute

Pildammsparken
Lite snö på Malmös Manhattan

Konstverk i skogen runt Tallriken inne i Pildammsparken 
Inte konstigt att Tomas inte kände igen mig, det gör jag knappt själv heller
Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: