VÄLKOMMEN

måndag 6 januari 2014

En bonussöndag

Kl. 9.20


Söndagar börjar så smått få en ny innebörd för mig. Under förra året innehöll många av mina söndagar arbete.
Jag planerade in allt det som jag inte hunnit med under veckan. Helt ohållbart i längden så klart och under hösten har jag rensat och sagt adjö till några uppdrag.

I går var en perfekt söndag utan något arbete. Det blev en hel dag med vänner.

I dag är det söndag igen, i alla fall röd dag, en bonussöndag och jag tränar vidare på att stanna upp och idag har jag inte planerat in något annat, ännu, än att ta med mig min gröna smoothie tillbaka till sängen.
På Kallis, Malmö
Inne på damernas sida


Kanske min nya hobby, fotografering?
Tack alla tjejer för en härlig eftermiddag

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: