VÄLKOMMEN

måndag 2 december 2013

Arbetsgivare - jag vill gärna hjälpa dig

Kl. 12.30

Anna Lindman säger:
"– Jag tror att vi människor pratar alldeles för lite om vad som är viktigt i livet. Vi tar saker för givet i Sverige och har höga förväntningar på livet. Allt ska gå bra. Och när det inte gör det så orkar vi inte, utan vi försöker putta bort det".

Journalisten Anna Lindman har gjort sig känd för den breda tv-publiken som den som vågar göra tv-program av ämnen som kräver lite mer av tittarna än det som brukar hamna på tittartoppen.
ARTIKEL i Vi ska ju alla dö och då kan vi lika gärna prata om det säger hon.

Jag vill och vågar prata om det! 
Många anhöriga till cancerdrabbad mår dåligt och orkar inte arbeta fullt ut. Det kostar för bägge parter, både arbetstagare och arbetsgivare, och så behöver det inte vara.
Du som är arbetsgivare, hör av dig så hjälper jag dig med hur. HÄR finns jag.

GÖR en bra dag!

Jag som föreläsare
FOTO: Thomas Niklasson U!

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: