VÄLKOMMEN

torsdag 14 november 2013

Ovant men så...ååå mysigt

Kl. 9.00

Jag tränar på att leva inifrån och ut genom att känna "efter" kring vad jag känner och vill göra just i dag. Det låter så enkelt men det är inte det när man som jag levt i 110 kilometer i timmen under så många år.
Men jag tränar lite på det varje dag, varje ett steg framåt.

Ja, vad hände i morse då?
Jag klev alltså inte upp som jag brukade klockan sex utan jag bara tände lampan, lade några extra kuddar under huvudet och sträckte mig efter min bok jag läser just nu, Napoleons Hills gyllene regler.

Efter en timme var tvungen att kliva upp, ja du vet, och då passade jag på att hämta ett stort glas citronvatten och Sydsvenska men gick och lade mig igen. Efter ytterligare en timme så är jag då till sist uppe.
Ovant men så..ååå mysigt!

 GÖR bra dag!
Jag har kanske lyckats fånga dagen?
Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken härlig förmåga du har att förmedla hur mysig din morgon var! Det här är nog nåt som vi alla måste göra då och då, vilket läge vi än är i och ja, dagen behöver nog ofta lite positiv skjuts för att bli en bra dag. "Gör en bra dag" ska jag tänka på i fortsättningen!