VÄLKOMMEN

torsdag 7 november 2013

God kväll från Malmös Manhattan

Kl. 18.38

Från morgonmöte med företaggrupper och kommunen i Trelleborg till partnermöte med Nyföretagarcenter Syd på Malmös Manhattan i kväll.

Extra tacksam för att ordföranden Björn Bergman nämnde föreningen Cancerkompisar , efter att jag själv presenterat mig från Giraffa, och uppmanade alla att gå in och titta på webben. Tack Björn som alltid är lika omtänksam och proffsig.

Jag fick två lunchmöten inbokade så tack till Thomas på Fortnox som bjöd in mig och mitt företag Giraffa till denna härliga nätverkskväll.

Nästan 12 timmar senare är jag hemma igen och nu tänker jag gå upp till mamsen våningen ovanför och säga hej till henne och min bror som kommit hit från Spanien i kväll. I morgon ska vi fira mamsens 80-årsdag.

Bengt E Svensson, superentrprenör, berättar bla att Ilmar Repalu nu är ordförande för Nyföretagarcenter Syd adv.board

Björn Bergman, ordf. i NFC Syd, hälsar välkommen
Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

1 kommentar:

Alexandra sa...

Häftigt med möten och bra med uppmärksamhet för Cancerkompisar!