VÄLKOMMEN

måndag 14 oktober 2013

Bruksanvisningarna bara på cd-skivan

Kl. 9.40

Visst är det fantastiskt på alla sätt och vis att bruksanvisningar numera inte trycks i pappersvarianter på flera språk utan att man skickar med cd-skivor.
Men det finns ett litet problem.
Jag har en liten laptop som saknar läsare för skivor.

Det finns otaliga möjligheter och varianter att ta olika typer av bilder med min nya digitalkamera. Nu har jag fått bruksanvisningen på ett usb-minne och morse var jag ute och testade lite.

Några morgonbilder kommer här ...
Är det dimma eller fel på inställningen, ingen aning faktiskt
Det hände något med inställningen?

Att komma nära när jag zoom

Jag, fotograferar mig själv, nja...

Nu finns bruksanvisningen i min dator
Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: