VÄLKOMMEN

torsdag 19 september 2013

Jag har stuckit upp i P4

Kl. 13.00

Radiopremiären!
Så här blev vi "påade" som det heter på radiospråk.
På P4-Kristianstad i morse med Wivan Kristina Sandberg. Ett litet annorlunda koncept där vi utan manus satt och pratade om allt från våra förbjudna tankar till meningen med livet och om vad som förändrat och påverkat oss i livet.

Jag berättade en del om min cancerresa och om hur Cancerkompisar.se föddes. Nätverket på nätet där vi hjälper anhöriga/närstående till cancerdrabbad att få någon att prata med.

En utmaning att prata utan uppgjorda ämnen i förväg det enda vi var överens om var att vi skulle vara oss själva. Vi får se vad lyssnarna tyckte.

Nästa gång är fredagen den 18 oktober klockan 10-12 P4 SR, 101.4.

Jag förbereder mig något inför sändning
Wivan och jag i bil på väg till Kristianstad
Wivan lämnar ordet över till nyhetskillen
Wivan Kristina och jag i sändning
Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: