VÄLKOMMEN

måndag 9 september 2013

Jag bara GÖR det

Kl. 8.35

Jag har skapat mig själv nya vanor bara så där utan att jag egentligen tänkt så mycket på det. Nu sitter jag i soffan och låter tankarna komma och gå lite hur som helst, det tillhör ovanligheterna att jag sitter ner tillräckligt länge, och helt oväntat kom det till mig.

Magkänslan! Det är ju det!
Jag är grymt rutinerad och van vid att planera och strukturera det mesta i mitt liv. Men nu verkar den eran tagit slut, eller.

Just nu bara GÖR jag.
Bokar in nätverksmöten när det känns rätt även om det är på en söndag. Slänger ner gympaskorna i väskan för att om det känns rätt stanna till på gymet på vägen hem.
Bara bokar av det som känns fel.
Nu kryssar jag dagar i kalendern för att det allt det här ska få utrymme att kunna hända igen.
Frihet!!!

GÖR en bra dag!
Morgon i Pildammsparken, Malmö

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: