VÄLKOMMEN

onsdag 21 augusti 2013

De e´mycke´nu

Kl. 10.25

I går kväll hade Cancerkompisar.se sitt första styrelsemöte. Huvudpunkten på dagordningen var att förbereda inför den 30 augusti då vi kommer att för första gången träffa vårt advisory board. Vi har hittat fyra framgångsrika personer som ska hjälpa oss att ta nästa steg med nätverket och det är vi så tacksamma för. Vi har varit igång ett tag nu med Nätverket Cancerkompisar.se och skaffat en del erfarenhet kring vad anhöriga till cancerdrabbad har behov av. Mer kommer om det.

Jag har suttit ett par timmar nu och filat på dagordning och verksamhetsplanen. Det känns lite nervöst inför mötet då vi vet att alla har fullt i sina kalendrar men avsätter tid för att stötta oss.

I dag har jag flera möten inbokade som handlar mest om Cancerkompisar.se så det blir mer om det senare idag, de´e´mycke´nu. Men det är kul!

GÖR en bra dag!
Jag drömmer mig bort en lite stund ...
ps. hmmm ... mer om det senare skriver jag ofta i mina blogginlägg men sen glömmer jag bort det, jag ska skärpa till mig.

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: