VÄLKOMMEN

torsdag 6 juni 2013

Nostalgi på studentfest

Kl. 7.15

Svenska flaggans dag och dags för den årliga golftävlingen på Bokskogens GK. Nu ska jag leta fram gula och blå kläder, hmmm... kanske jag tar midsommarkransen i alla fall.

Vilken kväll vi hade igår jag och Alexandra.
Studentfest på Makedoniska Föreningen, annorlunda och kul. Alexandra känner Aliki sedan tiden på Fleur de Sante. Vi satt och mindes när Alexandra själv tog studenten 1999. Nu 2013 är det en annan Alexandra, Alikis dotter, som tar studenten och traditionerna hänger i.

GÖR en bra dag!

Alexandra och Aliki som sitter med i Cancerkompisar.se advisory board och det är vi stolta och mycket glada över :-)

Alexandra, Aliki och jag


Jag och Alexandra, jag har det så bra som får "hänga" med min dotter

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: