VÄLKOMMEN

tisdag 21 maj 2013

Hurra - det finns fler än jag som är periodare

Kl. 7.58

Jag får ofta höra saker som "hur kan du gå upp så tidigt" eller "hur orkar du träna så mycket" och nu kommer min bekännelse.

Jag är helt enkelt en periodare. Det är därför jag orkar. Jag håller med på det jag vill göra så länge jag vill sen pausar jag och gör något annat. Det är det jag brukar kalla för mina utmaningar.

Igår på mitt "supercoahmastermindmöte" (hör av dig till mig om du vill veta mer om just det) pratade vi just om detta. Om detta att vi alla är nog lite av periodare. Hurra, jag hittade några likasinnade och det kändes bra att få veta att jag inte är ensam i det att vara en periodare. Helena trodde att det kunde bero på de årstider vi lever i.
Tja kanske det.
Nu vet du hur det ligger till i alla fall.

GÖR en bra dag!
Jag i Pildammsparken i vintras, går året om i perioder

Njuter av bubbel i perioder och andra gånger en grön smoothie

Äter ekologiska ägg från landet och ibland fast food (fast sällan)

Njuter av livet på landet i perioder, på Killeboda Gård

I perioder är fest och mingel på Malmös Manhattan, hemma hos Johan på ESC
Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: