VÄLKOMMEN

måndag 15 april 2013

Vad kan jag göra idag för att göra den här dagen...

Kl. 8.15

Jag lyssnade på en cd-skiva av Anders Haglund igår när jag ute och körde bil. Jag har haft hela cd-boken, totalt sex cd-skivor, i bilen i över ett år nu. Jag lyssnar ofta på den när jag kör längre sträckor eller när jag är på väg till golfbanan. Igår hörde jag ett pra saker som jag inte hört förut. Som t ex det här "Vad kan jag göra idag för att göra den här dagen så bra som möjligt för mig och alla andra"?

Det tänkte jag att jag skulle komma ihåg att fundera kring när jag klev i morse men det glömde jag bort, tills nu.

Jag har bestämt mig, jag ska hälsa på mamma idag. Jag har inte orkat prata med henne under hela helgen. Mamma har fått Alzheimers och det gör lite ont i hjärtat att träffa henne nuförtiden men nu ska jag ta mig i kragen.

Vad ska du göra idag?

Här hittar du cd-boken: LifeVision

Mamma i mitt kök

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: