VÄLKOMMEN

lördag 27 april 2013

Nya tidens Nationalencyklopdedi?

Kl. 10.25

Jag har haft sovmorgon idag. Vaknade som som jag brukar klockan fem men jag låg kvar till klockan sju och det var inte alls någon som helst mening med det. Här sitter jag nu vid datorn stel och lite ont i ryggen så det gör jag inte om.

Men jag sitter fortfarande framför datorn med min "outfit" redo för min dagliga stavpromenad. Det känns som det är lite strejkvarning idag på 6:e våningen.

Nu har börjat städa skafferiet i stället.
Det är antagligen våren som gör sig påmind. En utrensning av vintern och in med det nya.
Vilka spännande burkar jag har i mitt skafferi. Längst in hittade jag nyss den här burken. Jag var inte helt säker på vad den innehöll så jag sökte på googletranslate men det enda jag fick veta att det var franska. Men ingen översättning.
Vad gör jag då?
Facebook så klart.
Ja du vet, efter någon minut får jag svar. Det är Quinoa. Ja, Facebook är den nya tidens uppslagverk.

Ps.
Tur att jag är så välorganiserad så att jag hade sparat en bit av paketet...

En burk Quinoa 

TACK!


Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: