VÄLKOMMEN

fredag 19 april 2013

En annorlunda vecka

Kl. 9.45

Det har varit en omtumlande vecka med mycket "nytt" som hänt och nya vanor som snart sitter, hoppas jag och vill.


  • Tidiga morgnar med frukostmöten ute på stan
  • Stavpromenader
  • Gröna smoothies till frukost
  • Många timmar vid datorn då jag har skrivit på en större offert, min första
  • Cancerkompisar.se har det senaste dygnet fått 29 nya förfrågningar från anhöriga till cancersjuka om att få eller bli en cancerkompis som vi matchat samman
  • Media som kontakta oss för intervjuer

TACK - till ALLA vänner på Facebook som skrivit så gulliga och peppande meddelanden både till mig och Alexandra och nya som GILLAR sidan på Facebook.
Det är viktigt för oss att få många som GILLAR sidan för då har vi större möjlighet att kunna få pengar till att bygga en community.
Idag matchar vi alla förfrågningar manuellt och det är inte optimalt. Det skulle vara så mycket bättre om jag som söker en Cancerkompis själv kan få välja ur databasen.




Gör en bra fredag!

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: