VÄLKOMMEN

lördag 23 februari 2013

Min första föreläsning - "Vi la cancern på hyllan och köpte en BMW"

Kl. 12.50

Jag hinner knappt blogga för jag lägger all min lediga tid på att skriva samman min första föreläsning som jag ska hålla den 25/3 i Ystad.
Föreläsningen handlar om min egen resa, om min berättelse hur det var att leva som anhörig till en cancersjuk. Jag kommer även att läsa valda delar ur manuset till min bok "Vi la cancern på hyllan och köpte en BMW". Valda delar av boken finns även här på bloggen.

Jag har blivit inbjuden av, en företagare, en kvinna som har många järn i elden och hon arrangerar detta helt ideellt för en grupp anhöriga till cancersjuka.

Att skriva en föreläsning på 30 minuter tar så mycket mer tid än en på två timmar. Tack och lov har jag vågat be hjälp och har nu flera "proffs" med mig på resan och jungfrufärden.
Mer information om vem/vilka det är kommer i nästa vecka. Då får du veta "allt" om "alla".

Jag vill passa på att säga tack till Alexandra, som arbetat fram min hemsida och vår gemensamma Cancerkompisar.se, våra facebookgrupper och nu även sin egen hemsida: Alexandra Lellky.
Dessutom kan hon ta bilder. Nu behöver vi bara låna en studio.

Till dess säger jag trevlig helg!





ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till! Det kommer att bli kanon!
/Marie B-B

Daniella sa...

Så fin du är på bilderna :)