VÄLKOMMEN

söndag 3 februari 2013

Kvalitetstid med min egen cancerkompis

Kl. 16.22

Härliga timmar med min egen cancerkompis sedan många år tillbaka. Hon och jag är de allra första cancerkompisarna som är fröet som nu grott under flera år och nu blivit till www.cancerkompisar.se 

Cancerkompisar lanserades augusti 2012 och vi växer för varje vecka som går. Du som vill stötta och bli en cancerkompis anmäler dig här: Jag vill bli en cancerkompis och du som söker en egen kompis att prata med anmäler dig här: Jag vill få en egen cancerkompis.

Det är guld värt att ha någon likasinnad att prata med. Någon som varit med om samma sak som jag.

Vi finns också på Facebook.
Vi hanterar alla kontaktuppgifter med sekretess och allt som ni pratar om stannar mellan er två.
Min cancerkompis och jag på spontanlunch på Konsthallen i Malmö, vi behövde prata

Alltid fullsatt, god lunch kan rek.

Lycka till!


Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: