VÄLKOMMEN

torsdag 14 februari 2013

Jag blir glad av...

Kl. 13.00

Ett tack till Wivan för inspirationen. Jag blev så glad när jag läste detta blogginlägg nyss på  Wivans Real Food Revolution .
Jag började titta på foton i min iPhone och hittade sånt som gör mig glad och jag vill bara dela med mig.

Jag blir glad när jag är på Konsthallen på guidad visning

Jag blir glad när jag ser att Alexandras hund Sylvester får leka med andra hundar

Jag blir glad när jag har gäster hemma även när de sitter på balkongen
Jag blir glad av att ha lunchmöten med Alexandra, min businesspartner i Cancerkompisar.se 

Jag blir glad när jag spelar just denna låten

Jag blir glad när jag promenerar i Pildammsparken och får se detta

Jag blir glad när jag träffar Tina Kaikkonen, Tillväxt Maömö

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: