VÄLKOMMEN

fredag 11 januari 2013

Vilken surpise - nya giraffer till min samling

Kl. 18.33

Dag 20/365 och min utmaning de närmsta 21 dagarna (1 kvar) är att röra på mig, varje dag och inga undantag. 

När jag kom hem idag låg det ett kuvert till mig med giraffar i.
2 stycken från Tygelsjö.
Tack snälla Anette så omtänksamt av dig! Jag måste skriva här vad det stod på giraffkortet jag fick "Tänkte på dig när jag gjorde dessa...ha det gott och Carpe diem"! Anette är proffs på smycken, hon har så många fina. Jag ska lägga ut hennes länk på Facebook,
Vilken present. Så omtänksamt. Att bara få något så där utan vidare.

Min turdag idag för när jag cyklade från itrim Triangeln nyss stannade jag till vid Malmö Stadsteater för att kolla om det fanns 1 biljett till Fanny & Alexander. Så nu snabbt iväg ...

Vilken underbar början på helgen, vem vet vad som kan hända ...



Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: