VÄLKOMMEN

söndag 6 januari 2013

Dag 15 och salsadans - check!

Kl. 18:45

Dag 15/365 och min utmaning de närmsta 21 dagarna (6 kvar) är att röra på mig, varje dag och inga undantag.

Det hjälper att ha en utmaning. Det fick jag bevis på idag.
Jag är helt slut av gårdagens mingel och ville inte gå ut och gymet har stängt men jag kände bara sådan lust att göra nåt för att inte bryta min nya vana. 
Dagens: 
på med gympaskorna och salsadans i vardagsrummet 40 minuter med mig själv.

Ja, allt går ju och det var jättekul att spela riktigt högt också och så mindes jag salsa-resan till Havanna på Cuba 2007. 


Centrala Havanna 2007

Utsikt från dansskolan i centrala Havanna

Uppvärmning inför lektionen

Alla fick en egen danslärare, min Lachy syns inte på den här bilden


På dansskola, vi tränade 4 timmar på skolan och sen ut på klubbar och dansade från 17-22
Paus

Vilket gäng

Pauline, reseledaren till höger :-)

vi på asvlutningsfest med dansskolan
Alla vi på salsa-resa Havanna/Cuba 2007
Jag längtar tillbaka!

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: