VÄLKOMMEN

onsdag 19 december 2012

Från coachlunch till releasefest

Kl. 20.00

Idag har jag arbetat tillsammans med Cancerkompisar ända fram tills nu. Nu sitter jag hemma i soffan och reflekterar över dagen och tittar på några bilder.

Lunch på mitt favvisställe Skeppsbron2 inte bara för att Pauline jobbar här utan för att maten är vällagad och servicen är grym.

Med Rasmus Carlsson, Cancerkompisars coach, och Alexandra Lellky på Skeppsbron2

Här är vi på Bara Bellas releasefest på Park Inn.
Alexandra lärde mig en ny funktion på min iPhone. Nu kan jag skära bilder direkt i iPhonen och så här blev bilden.
Alexandra lämnar över grattislyckatillblomma till Daniella Ibis på hennes releasefest på Hotell Park Inn.

Daniella signerar sin bok

J
Jag och Daniella Ibis

Carpe diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: