VÄLKOMMEN

onsdag 7 november 2012

Tre bra affärsmöten idag

kl 19:50

Min dag avslutas med After Work med Rotarykollegor på Kramer. Vi träffas första onsdagen i varje månaden. Jag tar en bild genom fönstret när jag går hem och på väg mot min cykel.

Bakom rutan syns Calette och Peter

Dagen började med att vi på cancerkompisar träffade Linus på inka över en lunch på Skeppsbron för att diskutera nya möjligheter för vårt projekt med cancerkompisar.se

Linus på inka och jag tillsammans med Alexandra på Skeppsbron


Eftermiddag och jag ska träffa Wivan Kristina Sandberg för ett 121-möte. 

Det var evigheter sedan vi sågs.
Jag på väg in på Raw Food på Friisgatan

Oj, vad vi hade mycket att ta igen.
Wivan arbetar numera med hälsan i fokus med Mannatech och driver eget företag. Vi pratade bland annat om hur viktigt det är att fokusera på vad jag vill göra i mitt företag och hur klokt det är att våga erkänna när jag behöver stöd och kunna be om hjälp.

Wivan står i baren och beställer något... jag testade en lökkaka och en smooothie
9 948 steg och snart god natt!

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Tack för lunchen!

Wivan Sandberg sa...

Trevligt att ses igen! Och så inspirerande att höra mer om Cancerkompisar. Det här blir bra!