VÄLKOMMEN

måndag 26 november 2012

Potatisvattenkur i 16 dagar

kl 20:30

Jag fick ett tips och som vanligt vill jag pröva allt nytt. Det här är i alla fall nytt för mig känns det som. Det var minst 15 år sedan jag var på hälsohem senast.

Nu kommer jag under 16 dagar det första jag gör på morgonen dricka ett glas med potatisvatten för
Att rena kroppen.

Jag skalar en potatis, en ekologisk så klart, skivar den i tunna skivor som jag lägger i ett glas vatten över natten.
Ställ gärna glaset i kylen.
Vill du som jag inte dricka kalla drycker så tar jag ut det någon under natten när jag ändå är uppe ett ärende.

Rapport kommer efter 16 dagar.

en ekologisk potatis


Kvällens dos in i kylen till i morgon bitti


Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: