VÄLKOMMEN

tisdag 6 november 2012

I mitt jobb så går och står jag mycket

kl. 16.42

I mitt uppdrag på Informationstjänsten Öresunddirekt går och står vi mycket särskilt på tisdagar. Då har vi drop in för företagskunder som vill göra affärer över Sundet. Min stegräknare har suttit på sen stavpromenaden i morse, jag ska räkna samman alla mina steg senare i kväll.

Stig Sörensen från Köpenhamns företagsservice, Cecilie Stranger Thorsen från Nyföretagarcentrum Öresund och jag efterpratar

Representanter från Pwc, Sparbanken Öresund och Skat Öresund var inbjudna

Kristian, SkatÖresund och Andreas, Utlandsskattekontoret "byter kunskap"
                     Tack från Stortorget 3 i Malmö för denna gången.

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: