VÄLKOMMEN

onsdag 28 november 2012

Ett dygn av nätverksmöten och jag vädrar mingelkavajen

kl 12:00

Mitt dygn av nätverkande började i går morse kl 9.30 med Daniella Ibis följt av ett lunchmöte i Limhamns företagsgrupp där jag höll ett föredrag. På eftermiddagen företagsbesök och rådgivning på Öresunddirekt och kl 18.00 årets Höstmingel med Malmö Företagsgrupper och nu avslutades dygnet med Malmö stads klockan 07:07 möte och tillbaka vid datorn igen 9.30.
Nu måste mingelkavajen vädras rejält innan nästa för jag använder gärna denna härliga gröna färg så är jag säker på att jag syns, som min kompis Gunilla brukar säga "syns man inte finns man inte".

Ja just det blir lite till nätverkande i kväll på Malmö Arena med Ladyhawks.

Min gröna mingelkavaj
07:07, min mingelkompis Maria Larsson, StaffUp

07:07











Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: