VÄLKOMMEN

fredag 12 oktober 2012

TGIF och det är guld värt med vänner

TGIF, Thank God it´s friday, så säger min kompis Marie. Vi jobbade tillsammans för ett antal år sedan och som alla skrattade när hon varje fredag morgon skrev just det på whiteboardtavlan, TGIF, på jobbet.
Varje måndag morgon kontrade jag med att skriva TGIM, Thank God it´s monday. Dessvärre uppskattades det inte lika mycket ska jag erkänna.

Vad jag vill säga är att varje, nästan, fredag tänker jag på henne.
På bilden ser du oss.
Här sitter vi just en fredag kväll på min balkong på Malmös Manhattan, på 6:e våningen och njuter av gemenskapen.
Visst är det underbart att ha en vän att kunna fira fredag med särskilt när man som jag är singel.

Du som också är singel, hur gör du?

En fredag på  min balkong på 6:e våningen



Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: