VÄLKOMMEN

onsdag 31 oktober 2012

God morgon på en onsdag!


Onsdag morgon kl 08.00

Nu har jag kommit hem från min träning och känner mig piggare än vanligt.

Nu sitter jag vid frukostbordet hungrig som en varg. Jag brukar bara äta en halv banan innan träningen. I över 10 år har jag varje morgon ätit havregrynsgröt t o m när jag varit på resa utomlands har jag haft mina gryn med mig. Jag är noga med att äta kost som innehåller antioxidanter (läs i länken) och skyddar mig från cancer. Just havregryn suger liksom upp allt "det onda" i alla fall för mig och min mage. På gröten häller jag krossade linfrön och psylliumfrön.

Jag började på Itrim för en månad sedan och har satt som mål att träna måndag, onsdag och fredag morgon. Mitt mål är att vara på gymet kl 07.00 och det har jag inte lyckats med förrän idag.
Så idag ska jag klappa mig själv på axeln.

Vad har du gjort idag som gör att du kan klappa dig själv på axeln?


Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: