VÄLKOMMEN

tisdag 30 oktober 2012

Att resa över Sundet med min iPhone


Oj, oj vad dum jag kände mig igår.
Jag kan knappt komma ihåg hur många gånger jag åkt över bron till den danska sidan de senaste två åren.
Varje gång får jag skicka sms till någon av mina livlinor och kolla upp vad det är jag måste stänga av för att det inte ska bli så dyrt. Jag är ju alltid så optimistisk och tänker att jag ska minnas men nu har jag insett att jag är 50+ och att min hårddisk snart är full eller en del information ligger längst bak kanske.

Nu har jag äntligen styrt upp mig och skrivit in instruktionerna under mina anteckningar i min iPhone.

Så nu vill jag dela med mig av det här tipset:
Allmänt
Mobilnät
Dataroaming av

Tack snälla helpdesk!


Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: