VÄLKOMMEN

onsdag 29 augusti 2012

Nu sticker jag upp huvudet och fakturerar


Idag blev jag och två gamla kollegor officiellt avtackade som projektledare från Näringsliv Skåne. Det var med dubbla känslor jag lämna kollegor och en fast inkomst in på mitt konto varje månad.

Nu "sticker jag upp mitt huvud" och ser med spänning fram emot vad som ska komma till mig.

Mitt första uppdrag som företagare i höst är att bygga upp och samordna "företagsrådgivning" över Sundet - en utmaning som flera försökt med men inte lyckats med hittills.
Men jag kommer inte att ge upp förrän jag lyckats.

Mia, jag Inga-Lill och Maria

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ställer mig bara frågan - varför skulle du inte lyckas denna gång?? Kram / ingmarie

Anonym sa...

Är 100 på att du lyckas. Med villighet kan man förflytta berg :-)

Micael Hörberg sa...

Jag VET att du lyckas du "hotlösa" kvinna... *Blink*