VÄLKOMMEN

torsdag 12 juli 2012

SEMESTER PÅ MIN BALKONG - "PÅ GRUND AV ANLEDNING"

Min sommar och semester ska jag fira hemma på min balkong "på grund av anledning" ja egentligen av flera anledningar. Men inget jag kan berätta om just idag, men snart.

Precis som alla andra år innehåller mina sommarplaner att hinna läsa en del och äntligen har jag nu den här biografin i min hand.

Den om Steve Jobs som jag väntat på länge. 


Jag köper nästan inga böcker längre för dom får inte plats i min bokhylla så jag lånar på "bibblan".
Just den här boken fick jag ställa mig på kö för och nu efter fem veckor så har jag ÄNTLIGEN 666 sidor i min hand.


På bilden: hemma på min balkong på 6:e våningen


Jag använder en "tjuga" som bokmärke - lite symboliskt...


Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: