VÄLKOMMEN

lördag 12 september 2009

Umgås med "alla"



på Pick Wick fre 11 september 2009, vi ( jag, Marie och Alexandra) är alla tre nyklippta också!

Att
kunna umgås med "alla" är det bästa jag vet. Med det menar jag att jag kan på en och samma gång träffa vänner och familj. Inte bara på "kalas" då har vi många mer eller mindre en skyldighet att umgås. Här träffas vi för att vi vill!

Och hur går det till?

Enkelt - någon kommer med ett förslag om plats och starttid.

Sen rings och sms:as det och sen fylls bara sällskapet på, några kommer och några går, så man behöver inte ens boka bord för det ordnar sig alltid.

Så här gick det till igår. Platsen var Pick Wick och de första, Marie och hennes bröder kom runt 16.30, jag själv kom strax före 18.00 sen kom Maria (Maries granne - hennes man jobbade sent) och runt 19.30 kom Alexandra (min dotter) och så höll det bara på, hur kul som helst. Du som nu blir "sugen" på att vara med, hör bara av dig, jag och Marie vi har alltid mobilen närmast hjärtat.

Carpe Diem!

Inga kommentarer: