VÄLKOMMEN

torsdag 12 mars 2015

Avsked eller en början på något nytt?

Jag är på väg till Stockholm för att ta avsked.
Vi är, har varit, över 800 kvinnor runt om i Sverige som varit Ambassadörer för Kvinnors företagande som varit ute i skolor och berättat för ungdomar om hur det är att vara företagare.

Nu är det tvååriga uppdraget slutfört och är jag på väg till avslutningskonferens i Stockholm.
Jag har fått veta att vi är över 400 anmälda och jag ser mycket fram emot att få nätverka och kanske vi får träffa den nya närings- och innovationsministern Mikael Damberg, vem vet.

En sak vet jag i alla fall med säkerhet. Det som blir avsked i det här sammanhanget kommer med all säkerhet visa på nya möjligheter.

Vi Ambassadörer tillsammans med Annie Lööf, dåvarande närinsgminister
GÖR en bra dag!


Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: