VÄLKOMMEN

torsdag 3 april 2014

Lägga ut sig

Kl. 8.30

Vi är några som då och pratar om att "lägga ut sig på nätet". Vi vill börja dejta.
Det handlar om att vi vill hitta kärleken igen! Vi är några som är både 50+ och 60+ så hur gör vi?
Hur gör du? Råd och tips tas emot för att skickas vidare till några av oss.

GÖR en bra dag!

Jag, foto + blogginlägg från nov. 2010
BLOGGINLÄGG I REPRIS
en kärleksdryck - kan den vara till hjälp?

Ska jag träffa honom igen? Jag vet inte. Ibland tappar jag känslan, att gå på den, gå på magkänslan och allt vad man brukar säga. Plötsligt så är det hjärnan som tar över. Ja, då kan det vara bra med hjälp.

Kan du tänka dig att kyssa honom, säger min kompis.
Nä, aldrig säger jag, ja då är det ju kört.
Enkelt. Eller?

Jag har läst någonstans att kyssar fungerar som en lust- och närhetsbarometer i en relation. Om jag inte kan tänka mig en kyss - då är det problem.
Fast, en kärleksdryck kan det va nåt?


Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: