VÄLKOMMEN

torsdag 6 mars 2014

Åksjuk

Kl. 10.16

Jag mår inte som jag brukar.
När jag mår som jag brukar går det mesta utan att jag tänker, efter eller före, så mycket. Det mesta går som på räls med några få mellanlandningar här och var men nu har kroppen hört av sig och jag stannar upp och tittar.

Den ser seg och trött ut.
Verkar vara något småirriterad och har tappat lite av sina rutiner. Kanske för att det varit en sådan lång resa med för få stop.

Resan började för 1 år och 4 månader sedan på ett cafe här i Malmö. Bilden är tagen den 24 augusti 2012 samma dag som Facebooksidan Cancerkompisar gick live.
Alexandra och jag
Jag tänker inte berätta om hela den resan här och nu för det blir bara tjatigt så vill du finns hela cancerkompisresan dokumenterad HÄR.

Därför jag väljer jag ut det som hände i torsdags. Det har varit en lång process fram tills idag, kort säger somliga, men nu får jag möjligheten att fokusera och arbeta med Cancerkompisar. Vi har fått bidrag av en fond, sociala investeringfonden, Region Skånes pressmeddelande hittar du HÄR.

Det finns många tacka.
Många, många som varit med mig och oss på Cancerkompisar under den resan fram tills där vi är idag. Rådgivare, advisory board, företagskompisar men huvudpersonen är du!

Du som är cancerkompis och hjälper en kompis i samma situation.
Du som hjälper andra genom att sprida att nätverket finns.
Du som GILLAR oss på Facebook.
Du som skickar in dina historier till oss.
Du som bloggar hos oss.


TACK!

Nu börjar vi arbetet med att bygga upp Cancerkompisar och det enda jag vill säga nu är att jag INTE är åksjuk längre för resan fortsätter.
Det här är bara början!!!

GÖR en bra dag!

Carpe Diem!

Inga kommentarer: