VÄLKOMMEN

söndag 9 mars 2014

6 timmar på raken

Kl. 9.15

Jag har sovit som en stock hela natten.
Herregud det var evigheter sedan jag var med om det. Jag har sedan många år tillbaka en rubbad sömncykel och sover för det mesta högst tre till fyra timmar i ett sträck för att sen vakna. Då går jag upp en stund, dricker att glas vatten, och sen lägger jag mig igen och somnar om.

Jag brukar normalt inte gilla att sova borta, förutom på hotell då, men här gick det bra. Här i Alingsås hos Pia i hennes nya lägenhet, på Alingsås Manhattan, är det både tyst om obonat. Kan även bero på allt det bubbel vi drack igår följt av god mat och rödvin.

Solen skiner på oss idag så strax ska vi ut på söndagspromenad.

GÖR en bra söndag!


Alingsås Manhattan

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: