VÄLKOMMEN

söndag 23 februari 2014

Boktips

Kl. 8.59


På köksbordet ligger den här boken som jag har fått av Alexandra. Mina barn som känner mig väl vet att jag uppskattar böcker med olika budskap och att jag gärna lägger fram de i alla rum. Jag vet aldrig när jag behöver den. Just den här boken brukar jag använda mig av  när jag få ett avslut på en period av tänkande
Jag gör så här;
jag tar boken i bägge händerna, ställer den fråga jag vill få svar på tyst för mig själv och sen öppnar jag boken. Ofta handlar det om en fråga som jag tänkt på under en längre tid eller det kan vara något jag känner mig orolig över och jag vill få ett slut de på tankarna.
Fungerar det?
Jo ibland.

GÖR en bra dag!


i badrummet
i sovrummet

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: