VÄLKOMMEN

måndag 13 januari 2014

På grund av anledning

Kl. 18.40

Det blir/blev en extra lång arbetsdag idag på grund av anledning.

Det var min Björn, när han levde, som alltid uttryckte sig så när han ville förklara något men inte röja någon i sin närhet kring vad det hela handlade om.

Jag skulle varit på en kick-off för ambassadörer i kväll men på grund av anledning sitter jag kvar hemma.

För övrigt har vi, jag och Alexandra, haft en effektiv och kreativ dag och arbetat både med Giraffa och Cancerkompisar, lite nytt på sidan bland annat en ny flik som heter FÖRETAGSKOMPISAR.

Det är lyx att ha kompetens inhouse. Har ny fått ny layout på alla mina olika sidor.
Facebook PRIVAT och på Facebook Jag sticker upp huvudet.

På min företagssida Giraffa AB rullar det 3 olika "huvuden" känns lite coolt.
Till och med på #twitter har jag fått en ny bild.

Nu blir det lite mat och soffan en stund innan jag fortsätter arbeta.

GÖR en bra kväll!

FOTO: Thomas Niklasson U photo

LAYOUT: Alexandra Lellky

Jag sticker upp huvudet!

ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: