VÄLKOMMEN

torsdag 30 januari 2014

Mötesnördar

Helene Arvidsson hälsar, hotell manager välkommen
Kl. 12.00

Branschmöte på Scandic Triangeln här i Malmö.
Dem kan det här med att arrangera möten. Det går inte i ord beskriva hur skickliga de är.
Deras mingel innehåller alltid överraskningar.

Den hör gången började vi i foajen och baren med buffé och sen upp till Svansjön och där stod uppdukat dessertbuffé och Malmö Operas ensemblé och väntade på oss.

Tack Helena, Lisa och gänget för en annorlunda kväll.

För mig var det en lyckad kväll med oväntade möten bland annat ett underbart besked från en av våra cancerkompisar Åsa.

GÖR en bra dag!


Rådjur med lingonpulver och en massa annat
Härlig med skaldjursbuffé jag som inte äter kött
Jag och Nicolai Rabi
Jag och DaniellamIbis



Jag och Åsa Kryger en cancerkompis som idag fått ett JÄTTEPOSITIVT för sin mans
räkning så det skålade vi för




Malmö Opera visar up en del av musicalen Rebecca med bl a andra Nanne Grönvall
och Rikard ? 




Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: