VÄLKOMMEN

torsdag 23 januari 2014

Nördar fick "frisktvågatpris"

Kl. 21.07

Mitt företag Giraffa är medlem i Rapidus och så var det dags för mingel igen. Deras mingel missar jag sällan. De är både välorganiserade och jag får möjlighet att mingla med de i mitt nätverk.

Rapidus födelsedagsfest och årets företagare blev utsedd i kväll.
De företag som juryn utsett, som för övrigt suttit i 13 år, under årens lopp har lyckats mer än väl och flera av dem har dessutom blivit uppköpta och blivit globala företag.

Massor av folk som vanligt och oväntat kom maten denna gång från Raw Food House, vilket jag gillade, och många var rookies.

Resten får du läsa om på webben i morgon så...

GÖR en bra kväll och sov gott!

Årets Rapidusfrisktvågatföretag, Nerdy By Nerds
Jag och Alexander på Vergic blev Årets Rapidusföretagare





Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: