VÄLKOMMEN

fredag 10 januari 2014

Dubbelt bubbel

Kl. 9.15

Det har varit en givande vecka på flera sätt med flera kreativa möten och några nya kontakter.
I dag avslutar jag min mingelvecka med Rotarylunch, ett möte med revisorn och efter det ska jag ägna helgen åt familj och vänner.

Jag ska vara hundvakt och då kommer jag att få njuta av långa promenader. Det kommer att bli promenader till havet.

Önskar dig en god weekend!

GÖR en bra dag!

Aspekta firar in året 2014 med bubbel
Magnus Dahl, Aspekta AB och jag på deras årliga Nytårskur här i Malmö med champagne och kranskage (en dansk tradition). Vi fick även höra en del om vad som är på gång i Öresundsregionen
Ulf Bingsgård och jag, KS Ordförande, min uppdragsgivare och min twitterkompis
Anders Haskel, Rotarykollega och Magnus Dahl svarar på tävlingsfrågorna. Priset delas ut om 1 år vid nästa nytårskur

Firar sonens 28:e föddelsdag med bubbel på Grand

....och musselsoppa

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: