VÄLKOMMEN

onsdag 15 januari 2014

1 extra kött?

Kl. 15.30

Jag som inte ens äter kött fick extra tillskott på min köpta mellanmålsmacka idag. Jag säger inte vilket ställe, ännu, jag ska åka tillbaka med fotot och se vilken kompensation jag får.

När jag såg "baggen" blev jag skräckslagen och undrade om hen var singel eller om jag råkat tugga i mig hens kompis. Jag blev lite nojig, sprang in på toaletten, stoppade fingrarna i halsen men inget hände. Det kom bara upp lite slem.

Näh, jag kunde inte släppa att det kanske kröp en till inuti mig. Jag ringde 1177. Här blev jag lugnad av sjuksköterskan. Vilket proffs hon var. TACK skatteåterbäring!

Jag messade Alexandra och fick till svar "va du som inte äter kött".
Jag slängde resten av mackan och satte påsen utanför min ytterdörr.

GÖR en bra dag!



ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: