VÄLKOMMEN

söndag 29 december 2013

Vila från hjärnspökena

Kl. 9.09

I dag ska jag försöka vila hjärnan och släppa mina hjärnspöken fria. Jag ska jobba med kroppen.

Det snurrar massor av tankar i mitt huvud och jag behöver zooma ut och ge mig tid att vara i nuet. Det är hur svårt som helst då jag har börjat summera året som gått och redan nu funderar på hur 2014 kommer att se ut och känner mig lite vilsen.

Kroppsarbetet börjar nu med en extra lång promenad, jag har inte kommit ut ännu, och sen tänker jag städa balkongen och putsa fönster. Kanske hoppar jag upp på min motionscykel som jag släpat upp från källaren för över två veckor sedan. Jag får nog börja med att damma av den.

GÖR en bra dag!

God fortsättning på julen
Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: