VÄLKOMMEN

lördag 30 november 2013

Vad gör jag på toa?

Kl. 9.40

Ha ha... jag är tvungen att skratta lite åt mig själv. Jag kan lika gärna berätta, här ska du få höra hur jag tänker först.

Det första jag tänker på när jag vaknar och vad jag vill göra är att läsa på twitter, på facebook och hinna bläddra igenom några av bloggarna som jag följer.
Men precis som många av oss andra måste jag gå på toa först. Alltså inget unikt med mig på något sätt.

Men jag kan inte vänta med att öppna min laptop till efter toabesöket så jag tar med mig den in. Ja sån är jag.

Pia L om du läser det här så förstår du.

Vill du se vad jag gör på twitter? Jag heter @ILellky följ gärna med...

GÖR en bra dag!
Hemma hos mig på toa
Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: