VÄLKOMMEN

söndag 3 november 2013

God morgon från sängen

Kl. 8.00

... Och jag ligger kvar i sängen. Det är ovanligt för mig som alltid vaknar, av mig själv, och kliver upp 5.55. 

Det börjar kännas lite stelt i ryggen men det ÄR mysigt att ligga kvar i sängen och läsa och då och då titta ut genom fönstret.

I går kväll läste jag ut boken, "livet inifrån och ut" och nu när läser jag om den upptäcker jag nya saker och andra tankar passerar revy. Det känns lyxigt att läsa om och ligga och låta tankar komma till mig.

Här på landet , Killeboda gård, hos mina vänner är jag inbjudan att delta i deras frukost nummer två klockan nio. De själva är uppe redan vid fem för att ta hand om djuren och äter då på stående fot för sig själva.

Funderar på att ta en liten skogspromenad före frukost, jag får se.

GÖR en bra dag! 

Inga kommentarer: